برای اینکه یک سرویس میدانی کار کند، باید بتوانید بدون ترس از خرابی های برنامه ریزی نشده به دارایی های خود متکی باشید. بخشی از فرآیند مدیریت دارایی شما برای جلوگیری از نقص شامل تعمیر و نگهداری منظم طبق راهنمای سازنده شما خواهد بود.

مدیریت دارایی های ساختمانی برای عملکرد کسب و کار شما حیاتی است، آیا به دنبال ابزارهای مدیریت دارایی هستید؟ در این راهنما به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانید دارایی های خود را به بهترین نحو مدیریت کنید.

مدیریت دارایی در صنعت ساختمان چیست؟

برای یک کسب و کار ساختمانی، مدیریت صحیح دارایی می تواند شامل همه چیز از مدیریت موجودی، پردازش داده های دارایی، و تولید گزارش ها علاوه بر خدمات باشد.

برای پروژه های ساختمانی، مدیریت دارایی شامل مدیریت تمام دارایی های لازم برای یک پروژه است. این دارایی ها ممکن است با ادامه مراحل یک پروژه ساخت و ساز متفاوت باشد، اما هدف مدیریت دارایی ثابت می ماند. برای اطمینان از حفظ حداکثر عملکرد در چرخه عمر دارایی، با حداقل زمان خرابی.

با یک نرم افزار مدیریت دارایی می توانید دارایی های حیاتی خود را در چندین سایت ساخت و ساز به بهترین شکل مدیریت کنید.

چرا مدیریت دارایی برای صنعت ساختمان مهم است؟

در صنعت ساختما، توقف برنامه ریزی نشده می تواند نتایج مضری برای پروژه های شما داشته باشد. با ابزارهای مناسب مدیریت دارایی، می توانید:

  • الزامات نظارتی خود را برآورده کنید
  • کاهش زمان توقف داشته باشید
  • شرایط دارایی حیاتی را مدیریت کنید
  • ریسک های ایمنی را مدیریت کنید
  • در درازمدت پول پس انداز کنید
  • به حاشیه سود خود بچسبید
  • افزایش ثبات در محل کار

ایجاد طرح مدیریت دارایی در ساخت و ساز و عمران

برای اینکه مدیریت دارایی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید، ابتدا به یک برنامه حمله نیاز دارید. زمانی که به ساخت یک سیستم مدیریت دارایی فکر می کنید، تنها با چند مرحله می توانید کارایی خود را به حداکثر برسانید.

مشاغل ساختمانی باید در نظر داشته باشند:

  1. دارایی ها را ردیابی کنید
    چه تعداد دارایی در سراسر سایت ها و پروژه‌های خود دارید؟ مدیریت دارایی های یک شرکت بدون داده های دارایی مناسب یا ثبت دارایی می تواند دشوار باشد. هنگامی که KPI و سیستم های دارایی را برای ردیابی چرخه عمر دارایی خود پیاده سازی می کنید، می توانید بینش بیشتری در مورد استفاده، هزینه ها و عملکرد مورد انتظار کسب کنید. ردیابی دارایی ها می تواند به عملیات کمک کند و به کاربران اجازه می دهد بینش بیشتری نسبت به الگوهای دارایی داشته باشند و مزایایی مانند کاهش هزینه را شامل می شود.
  1. داده های دارایی خود را بررسی کنید
    مدیریت دارایی بدون بررسی داده های مدیریت دارایی شما کامل نمی شود مگر بیشترین بهره را از مدیریت حوزه خود ببرید. در سیستم خود باید عملیاتی برای بررسی نتایج ردیابی دارایی های گذشته خود داشته باشید. شما می توانید از یک برنامه پیش بینی عیوب آینده گرفته تا شناسایی شیوه های صرفه جویی در زمان در جریان کاری خود، چیزهای زیادی بیاموزید. چک لیستی برای بررسی دارایی های ساخت و ساز خود ایجاد کنید تا ببینید کجا می توانید پیشرفت کنید.
  1. تیم خود را آموزش دهید
    تیم شما در مورد مدیریت دارایی های ساخت و ساز و تجهیزات سنگین چقدر آموزش دیده‌اند؟ برای اطمینان از ثبات در کسب و کار ساختمان خود، باید مطمئن شوید که کل تیم شما در یک مسیر هستند. بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری روتین گردش کار شما نیاز دارد که اطلاعات گزارش را ثبت کند و نقص های احتمالی را شناسایی کند، بهترین راهی که می توانید تیم خود را در کار نگه دارید آموزش صحیح است.
  1. یک سیستم مدیریت دارایی خریداری کنید
    با سیستم های نرم افزاری مدیریت دارایی مناسب می توانید دارایی های ساخت و ساز خود را از نصب تا تعمیر و نگهداری مدیریت کنید. اطلاعات زیادی در مورد مدیریت دارایی های ساخت و ساز وجود دارد، به خصوص زمانی که شما نیاز به مدیریت داده های دارایی از زمان بندی ها، تکنسین ها و مشتریان خود دارید. با یک نرم افزار مدیریت دارایی صنعت ساختمان می توانید از داده های بلادرنگ استفاده کنید تا بهترین شانس موفقیت را به تیم خود بدهید و مدیریت دارایی خود را از سردرد به پیاده روی در پارک تبدیل کنید. این می‌تواند شامل تعمیر و نگهداری یک دستگاه تهویه مطبوع یا تجهیزات سنگین باشد، می توانید گردش کار و دارایی های خود را به سادگی با یک راه حل نرم افزاری خودکار مدیریت کنید.

چرا از یک نرم افزار مدیریت دارایی استفاده کنید؟

نرم افزار مدیریت دارایی برای ردیابی دارایی های شما عالی است، اما چگونه می تواند به شما کمک کند؟

با نرم افزار مدیریت دارایی مناسب، می توانید این موارد را پیاده سازی کنید:

مدیریت زمان برای شرکت های ساختمانی

متوجه خواهید شد که نرم افزار مدیریت دارایی ساخت و ساز مناسب نیز به شما در پیش بینی روند تعمیر و نگهداری تجهیزات و مسائل مربوط به عملکرد کمک می کند.

با داشتن سابقه کار تجهیزات و دارایی‌های گذشته خود، می‌توانید توصیه‌های مناسبی را برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته تنظیم کنید و کسب‌وکار خود را رو به جلو نگه دارید.

یک برنامه ثبت دارایی ایجاد کنید

چه چیزی بدار را متفاوت می کند؟

برای یک شرکت ساختمانی که دارایی‌ها را در چندین سایت مدیریت می‌کند، یا کسب‌وکاری که دارایی‌های حیاتی را برای مشتریان کوچک‌تر مدیریت می‌کند، زمانی که نوبت به نرم‌افزار مناسب می‌رسد، نیاز مشترک به کارایی، سرعت و سهولت استفاده نمایان می‌شود.

اما بدار چگونه خود را از دیگر نرم افزارهای مدیریت دارایی متمایز نموده است؟ نرم افزار مدیریت دارایی بدار به دلیل توانایی خود در ایجاد یک سیستم انعطاف پذیر، قابل تنظیم است و از پشتیبانی آموزشی و پیاده سازی برای کمک به شما برخوردار است. بدار، فقط یک نرم‌افزار دیگر نیست، بلکه ابزاری برای صرفه‌جویی در زمان است که با پشتوانه دانش متخصصان صنعت ساختمان که می‌خواهند به شما در افزایش گردش کار کسب‌وکارتان کمک کنند، کمک می‌کند.

دریابید که امروزه بدار چگونه می تواند به شما در مدیریت دارایی های ساخت و ساز شما کمک کند.