پرسش‌های متداول کاربران

خانه پرسش‌های متداول کاربران

پرسش‌های متداول کاربران

بدار دارای لایه‌های امنیتی نرم‌افزار و سرور است که امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌نماید. همچنین برای حفظ داده‌ها، از داده‌های شما به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه نسخه پشتیبانی تهیه خواهد شد.

خیر، تحت هیچ شرایطی داده های سازمان مشتریان در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

  • بدار در ۲ نسخه نامحدود و ماهانه ارائه میشه
  • نسخه نامحدود ۴۰ میلیون تومان
  • نسخه ماهانه برای هر پروژه ۹۵۰،۰۰۰ تومان

هر دو مورد امکان پذیر است. پیشنهاد ما استفاده از سرورهای بدار است که پشتیبانی، نگهداری و بکاپ توسط ما انجام خواهد شد.

  • برای نسخه نامحدود: ۶ ماه اول هزینه پشتیبانی رایگان است و تمامی خدمات توسط بدار انجام می‌شود. پس از این مدت می توانید قرارداد پشتیبانی منعقد نمایید تا پشتیبانی کامل توسط تیم بدار انجام شود.
  • نسخه ماهانه: شپتیبانی رایگان و به عهده بدار است.
  • حجم مورد استفاده مشتریان بدون محدودیت است.

شما می توانید یک دمو رایگان از این نرم افزار با اطلاعات خودتون برای مدت ۱ ماه در اختیار داشته باشید و تست کنید.

 

  • مدیریت دارایی یعنی چی؟

یعنی شما می توانید با یک گوشی موبایل و اینترنت کالاهای خود را از طریق کاربران یا مکان

شما می توانید مدت زمان استهلاک هر دارایی را در سیستم ثبت کنید تا پس از مستهلک شدن از چرخه دارایی ها بیرون رود.

  • خیر، مگر در مواردی که سازمان شما نیاز به سفارشی سازی داشته باشد.

بله، درصورت نیاز مشتری، امکان سفارشی سازی و ایجاد ویژگی‌های جدید در نرم‌افزار وجود دارد.

خیر، بدار به صورت جامعه مدیریت دارایی های شما را به انجام می دهد و مدیریت انبار فقط بخشی از این سامانه است.

خیر، CRM سیستم ارتباط با مشتری است و بدار فقط برای درون سازمان شما کاربرد دارد.

نرم افزار بدار شاید به صرفه جویی هزینه و زمان شما کمک کند اما با نرم افزار حسابداری کاملا متفاوت است و کاربردهای آن با هم یکی نیستید.

یعنی شما می توانید با یک گوشی موبایل و اینترنت کالاهای خود را از طریق کاربران یا مکان ها رهگیری کنید. یعنی از خساراتی که در روال کارتان پیش می آید و جبران هزینه های هنگفت و بازه های زمانی طولانی دارد را مدیریت کنید و پروژه هایتان را با هزینه مناسب و در بازه زمانی مناسب به انجام برسانید.

این نرم افزار برای استفاده لایه های مدیریتی از جمله مدیران پروژه، مدیران تدارکات، سرپرست کارگاه ها و مدیران انبار است. همچنین این نرم افزار قابلیت ادغام با نرم افزارهای شما مانند حسابداری را دارد.

این نرم افزار به صورت گسترده تر برای مدیران استفاده می شود. کاربران در حد چند منو محدود برای درخواست خرید و رسید را لازم دارند.